مدیرکل کار لرستان مطرح کرد؛

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در 4300 فروشگاه لرستان

خرم آباد - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در چهارهزار و 300 فروشگاه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد توصیفیان در سخنانی از آغاز مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی در ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: در گام نخست مرحله دوم از 13 فروردین مشمولین نهادهای حمایتی شامل بهزیستی و کمیته امداد می توانند به فروشگاه های مشمول طرح برای خرید کالاهای اساسی مراجعه کنند.

وی افزود: در ادامه گام دوم این مرحله از طرح، خانوارهای دهک های اول تا سوم از چهارشنبه 20 فروردین و در سومین گام دهک های چهارم الی هفتم می توانند از تاریخ چهارشنبه 27 فروردین به بعد اعتبار تخصیصی برای خرید کالاهای اساسی خود را استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، افزود: این طرح باهدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهک های اول تا هفتم اجرا می شود و براین اساس ، دهک های اول تا سوم به ازای هر نفر 500 هزار تومان و دهک های چهارم تا هفتم به ازای هر نفر 350 هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد.

توصیفیان، گفت: این اعتبار برای خرید 11 قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروه های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: مشمولان می توانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست، اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خردادماه سال 1404 قابل استفاده و برداشت است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، ادامه داد: طرح کالابرگ الکترونیکی در استان با بیش از چهارهزار 300 فروشگاه عمده، خرد و فروشگاه زنجیره ای اجرا می شود و مشمولان این طرح می توانند برای مشاهده فروشگاه ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدمات دهندگانی چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.

توصیفیان با تأکید بر اینکه هم استانی ها از ورود به لینک های نامعتبر جدا پرهیز کنند، یادآور شد: امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری 500 1463# و کانال اپلیکیشن بله به آدرس kalabarg@ فراهم شده است و مرکز تماس 021-6369 نیز آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های مشمولان طرح است.

نظرات

captcha